Winterswijk heeft een nieuw College

Voor Winterswijk feliciteert Sandra Metaal-ten Dolle, Gosse Visser, Loes ten Dolle en Mark ten Pas met hun benoeming en installatie als wethouders. Wij wensen hen samen met de Burgemeester Baukje Dijkstra veel succes en plezier in het nieuwe College van B&W van de gemeente Winterswijk. Samen Bouwen aan Morgen!


Foto gemaakt door: Fjärel van der Zwet

Deel dit artikel: